بانک کشاورزی

تاریخ: 22 مهر 1393

خدمت در بانک کشاورزی عبادت است


دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام بانک کشاورزی(طرح بانک پذیری سرمایه انسانی) صبح روز شنبه نوزدهم مهرماه در مرکز آموزش بابلسر آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در مراسم افتتاحیه این دوره که منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی، روسای ادارات کل آموزش و توسعه مهارت ها، رفاه کارکنان و امور کارکنان،مدیر شعب این بانک در استان مازندران حضور داشتند،حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در یک ارتباط زنده تصویری از طریق ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.
نظری در سخنان خود با بیان اینکه بانک کشاورزی بانکی سربلند،سرافراز،خوشنام ،تأثیر گذار و هماهنگ با سیاست های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ورود کارکنان جدید را به این بانک خوش آمد گفت.
وی با  اشاره به اینکه 90درصد مشتریان  بانک کشاورزی را کشاورزان تشکیل می دهند، کارکردن در این بانک را عبادت و افتخاری برای کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: خدمت هریک از کارکنان در شعب  به طور مستقیم یا غیر مستقیم در خدمت کشاورزان قرار می گیرد. 
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خطاب به کارکنان جدیدالاستخدام گفت: شما در دوره ای وارد بانک شده اید که با دوره های دیگر تفاوت دارد و در این دوره که عصر دانایی و دانش است کسانی موفق هستند که به اندیشه و دانش مجهزند.
وی اضافه کرد:مشتری مداری و مشتری محوری زیربنای کارماست  زیرا ذات دنیای امروز رضایت مشتری است به گونه ای که انتظار دارد بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه دریافت کند.
نظری نوآوری را یکی از ویژگی های دنیای امروز دانست و با بیان اینکه امروزه افزایش رضایت مشتریان زیربنا و اساس کار مشتریان است و حدو مرزی هم ندارد متذکر شد: در شرایطی که روزانه سازمان های متعددی از بین می روند، سازمانی موفق خواهد بود که به علم روز مجهز باشد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خطاب به کارکنان جدید الاستخدام تأکید کرد: شما در دوره ای وارد بانک شده اید که موفقیت یک انتخاب است نه یک شانس زیرا در دنیای امروز سازمان ها و افراد موفق مسیر موفقیت خود را از قبل انتخاب می کنند.
وی با تأکید بر ضرورت آگاهی و تسلط کارکنان به علم و مهارت روز دنیا خاطر نشان کرد: مهارت های رایانه ای، زبان انگلیسی، و .... یک الزام است نه امتیاز از اینرو اداره کل آموزش و توسعه مهارت ها مسیر آموزشی حضوری و مجازی کارکنان را فراهم کرده است.
نظری گفت: در دوره حاضر که به دنیای کار هوشمندانه معروف است نه کار سخت؛ باید به جای پیش بینی آینده آن را ساخت و برای ساخت آینده باید مجهز به علم روز باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود:سازمان بانک کشاورزی به سرمایه انسانی خود می بالد و همه امکانات را برای رشد آن فراهم می کند ونیرو های جدید الاستخدام که در هزاره سوم  این بانک را برای خدمت  انتخاب کرده اند، برای اینکه بتوانند در عصر دانش و دانایی موفق باشند باید خود را به علم روز مجهز کنند.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش خطاب به نیروهای جدید این بانک با بیان اینکه  همواره خدا را در نظر داشته باشید تأکید کرد: هویت شما از امروز تغییر کرده و ما به عنوان کارمند بانک کشاورزی اجازه نداریم با رفتار وکردار  نادرست به خوشنامی این بانک صدمه بزنیم.
نظری متذکر شد:انجام کارتیمی،ترجیح منافع سازمانی به منافع شخصی،مطالعه، توجه به سلامت جسمی و روحی از دیگر ضرورت هایی است که باید مورد توجه کارکنان قرار گیرد.
بر اساس این گزارش سخنرانی منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی،علی اصغر محمدی مدیر شعب بانک در استان مازندران، رسول پاینده رئیس اداره کل امور کارکنان،عقیل تقی زاده رئیس اداره کل آموزش و توسعه مهارت ها ، منوچهر نبی رئیس اداره کل امور کارکنان از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه این دوره آموزش بود.
این گزارش می افزاید،کار کنان جدید الاستخدام بانک کشاورزی در این مراسم برای خدمت صادقانه در این بانک سوگند یاد کردند .
گفتنی است این دوره آموزشی تا روز پنچشنبه بیست و چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.